2016. május 8., vasárnap

Jimin "Yooni, megmaszírozol egy picit?"

  Fényképezésen vagyunk. Éppen Jungkook sminkjét csinálom, miközben Jimin van a fotózás közepén. Ha csak odanézek öszzefolyik a nyál a számban. Egyszerűen olyan tökéletes, hogy arra más szavakat kellene kitalálni.
  Mikor végeznek a maknae odaáll és pózol.
- Yooni, megmaszírozol egy picit? - kérdi Jimin.
- Persze. Öhm...Min befejeznéd? - állítom oda magam mellé a tanoncot, aki már el is kezdi NamJoon arcát festeni. - Mid fáj, Oppa?
- Hm...Imádom mikor Oppa-nak hívsz. - mosolyog rám. - Gyere ülj le! - húz maga mellé egy széket, amire én leülök. - A vállaim és a hátam fáj. - fordít nekem hátat.
- Biztos meghúztad táncolás közben. - állok neki, mire jólesően felsóhajt.
- Meglehet. Ah...többször kellene téged idehívnom. Ügyes kezeid vannak.
- Ha akarod válalok még masszást, csak nem ingyen.
- Ki akarsz zsebelni? Annyiszor mennék hozzád, hogy legközelebb neked kellene meghívnod fagyizni. - nevet.
  Suga a báttyám. Ezért beajánlottam magam sminkesnek, hisz így is alig látom. De mióta itt vagyok, összehaverkodtam a barátaival, Jiminnel pedig múltkor el is mentünk fagyizni. Ő hívott meg, így elfogadtam.
- Látod az meglehet. - nevetek én is.
- Ráérsz ma? Csak, mert akkor a derekamat is átnyomkodhatnád.
- Ma? Csak olyan este felé. 8-9-kor. Sok dolgot kell még elintéznem.
- Nekem jó. Persze, ha tényleg beválalsz.
- Ühüm! - szorítom meg utoljára vállát. - Kész is. Már jobb?
- Sokkal! - fordul felém. - Köszi, picilány! - nyom egy puszit arcomra. Majd feláll és elmegy.
 Visszamentem, Suga-t kellett festeni. Egy le nem vakarható széles mosollyal fogadott.
- Tetszel neki!
- Aham...persze..- pirulok még jobban össze.
- Mi az, hogy "persze...". Még jó, hogy tetszel neki. Nem szokott ő csak úgy lányokat puszilgatni.
- Ha te mondod.
- De ha valamit is mer csinálni, hívj. Úgy el verem, hogy összeesik. - mutogat az ujjával.
- Értettem, Uram! - kuncogok.
- És miért adott puszit?
- Mert elválaltam egy masszást. Fáj a dereka, azt mondta.
- Óh, igen. Ráesett. Rosszul sikerült ugrás miatt. Csak óvatosan, de úgy is mondani fogja.

                                                            *Fél 9 felé beesik Jimin*

  Előkészítettem az asztalom. Hisz mindneki tudja, hogy előző munkahelyemen masször voltam. Nem kerestem vele valami jól, ezért is hagytam ott.
- Jókor érkeztem? - lép be az ajtón. - Nem bújtatsz senkit sem a hálódba?
- De igen. Most szólnom kell J-Hope-nak, hogy menjen haza?
- J-Hope-nak? - kerekedik ki a szeme.
- Hehe, rossz kérdésre rossz válasz, tudod.
- Áh értem! - nevet. - Akkor...te vagy a masször, mit kell csinálnom?
- Ezt most ne értsd félre, de le kellene vetkőznöd.
- Komolyan?
- Igen. Alsó marad minden más megy.
- Fúh...
- Baj?
- Talán egy picit, de megoldom. - pirosodik arca.
- Tudod mit? Kimegyek a szobából, te vetkőzz és feküdj fel ide. - mutatok az asztalra.
- Rendben.
  Kimegyek. Várok egy 5 percet, majd kinyitom az ajtót. Már fekszik. Látszik rajta, hogy fáradt szinte majd el alszik.
- Így jó vagyok? - nyomja el hangát a fehér lepedő, ami alatta van.
- Igen. Tökéletes.
  Elővettem a régen nem használt krémet. Előtte melegvízben megásztattam kezem, majd óvatosan a krémet belemaszíroztam bőrébe. Megremegek. Ilyen közel vágytam mindig is lenni hozzá. Érezni a szuszogását, a puha bőrét, ahogy felszisszen néha a kezem alatt.
  Derekára érek. Emlékszem mit mondott Suga, így finoman, óvatosan nyomkodom hüvelykujjaimmal.
- Ah...Yoon...valami eszméletlen jól csinálod...- nyög a takaróba. - Ne hagyd abbah...
 Gyomrom ismét megremeg.
Kérlek, ne csináld ezt, jimin...- gondolom magamban.
  Megfordul, én pedig ismét nekifekszek a munkálatoknak. A vállain, kezein, majd mellkasán megyek végig. Rám mosolyog, majd megsimítja arcomat.
- Ezt azért, majd..auh..egyszer meghálálom neked.
- Ugyan. Vettél nekem fagyit, én megmaszírozlak. - nyomok puszit arcára. Érzem, megremeg, mikor hasfalán simítok végig. - Oppa, egy picit feszültnek tűnsz. - kuncogom.
- Ne..nem vagyok az...- komolyodik el.
  Combjaira simítok, majd óvatosan megmarkolom. Egyre libabőrösebb. Arcára nézek. Kipirulva, szemeit becsukva, ajkait harapdálja. Gyönyörű látvány.
 - Yo..ahh..- jön ki ajkai közül, közben kapadozik derekamra fogva. Hirtelen megáll tekintetem nyögései oka miatt. Alsónadrágján kis dudor látszódik, mely miatt arcom vörösre vált. Felült, megvakarta tarkóját. Majd arca "És...és most mi lesz?" kérdésre húzódik.
- Yooni...én...nem tudom, hogy ez..ez mi...
- Oppa...- simítom meg arcát. - Nagyon szeretlek, tudod? Tudom, hogy férfi vagy. Nem zavar.
 Szemei kikerekednek.
- Szeretnéd, hogy folytassam?
- Szerintem nem kellene...csak még jobban..tudod...merevedek.
- E..engem nem zavar...ha..ha akarod, akkor...
- Akkor? - mosolyodik el.
- Akkor...tudod...
- Biztos? Ha nem akarod, akkor nem kell.
  Visszafektetem, majd megcsókolom nyakát. Kezemet végig simítom dudorán.
- Ah...- jön ki párnái közül.
- Teljesen biztos vagyok benne...- csókolom ismét meg nyakát. -  Sh...sh...sh...- puszilgatom végig kidolgozott testét. El sem hiszem, hogy ezt csinálom. Másik kezem mellkasán pihen. Megmarkolja, majd simogatni kezdi. Odaérek. Kissé félve puszilok rá textilen keresztül. Lehúzom róla.
Istenem...- gondolom magamban.
  Markomba fogom, lassan húzogatni kezdem rajta az érzékeny bőrt.
- Ezaz..hm...- rántja hátra fejét. - Yooni...
  Ajkaim közé veszem. Soha életemben nem csináltam még ilyet, így kissé félve, de csinálom, mozgatom fejem. Közben kezemet is fel-le jártatom rajta.
- Hm...- puszilgatom. Lassan nyalogtom, majd megszívom.
- Ah...
  Végig simít hátamon, majd fenekembe markol. Kezdek én is felhevülni.
- Ne hagyd abba! - nyög fel hangosan. Végül hasfala megfeszül, számban pedig fehér, kissé édeskés élvezete kerül. Hangosan felmordul.
  Szégyenlem magam. Kiegyenesedek és elindulok kifelé. Megmosakodom a fürdőmben. Egy utolsó kurvának érzem magam, aki mindezt csak azért teszi, hogy a fiú, akibe már azóta szerelmes mióta a bátyja bekerült Idol-nak, észre vegye. De...ezek után már csak másra tudok gondolni, hogy kapok tőle, nem pedig viszont szerelmet.
  Megtörlöm arcom, majd mennék ki, mikor megijeszt az ajtóban állva.
- A szívbajt hozod rám!
- Bocsánat! Nem direkt volt.
- Ah - sóhajtom. - Mindegy. - mennék ki. Elém áll a még mindig mesztelen srác. Magához ölel, megcsókol. Szemeit behunyja. Enyémek tágra nyílnak. Erősen szorít, nem enged, mikor próbálom ellökni.
- Jimin! - engedi el ajkaim.
- Sh...- puszil nyakamba. - Ilyen után nem engedem, hogy egyedül légy. Nem érezheted magad másnak. Nagyon szeretlek, tudod? - emel fel és nyom a falnak.
- Oppa, nagyon kérlek...engedj el.
 De ő, mintha semmit sem hallana, ajkaimra tapad ismét. Kezei fenekem alatt tartanak.
- Csak mond merre van a szobád és már viszlek ish...- csókolgatja érzékien nyakam.
- Ez után a következő szoba...- árulom el.
Még is mit csinálok?! Miért tudja ilyen hamar elvenni az eszem?! - gondolom magamban.
  Már emel el a faltól és átvisz a szobámba. Ledobja a földre a paplant, lefektet az ágyra, majd rám nehezedik. Megsimítja arcom, hajam végül lágy csókot hint párnáival enyémre.
- Most akarom viszonozni...most..- suttogja fülembe. Oldalamat markolja végig. Ingemet kigombolgatja én pedig hagyom neki. Magam sem értem miért tudja ezt velem megcsinálni, csak...biztonságban érzem magam a kezei között.
  Mellkasamat borítja puszikkal. Lefelé halad melleim között. Hasam lassan már nyáltócsákban úszik. Egy soha nem érzett dolog kerített hatalmába. Barátőimtől már hallottam erről. Szerintük pillangók hada repülget a gyomorban. Valahogy úgy érzem, az enyémek kissé túl rakoncátlanok.
  Óvatosan dekoltázsomra csókol, majd hátam alá nyúl és kicsatolja. Lassan leveszi és eldobja a szobában. Elfordítom fejem, hogy ne lássam arckifejezését, mire visszafordítja. Szájon csókol.
- Gyönyörű vagy...! - húzódik mosolyra szája. - Nagyon...
  Egyik kezével tartja magát felettem fejem mellett, másikkal óvatosan rámarkol.
- Mh..ah...- jött ki. Félmosolyra húzza párnáit, majd tovább markol. Mindkét kezét melleim mellé rakja. Finom puszikat helyez rá. Bimbómat megszívja, mitől a pillangók hevesebben kezdik lökdösni érzékeimet. - Istenemh...
- Tetszik? - néz fel rám barna szemeivel, melyek megbolondítanak.
  Hajába dúrok, fejem hátra feszítem az élvezettől. Közben nadrágommal bívelődik. Hasamra rakja fejét és úgy nézi, hogy hol van a gomb. Kigomdolja, közben köldökömbe puszil. Lehúzza a cipzárt, majd leveszi nadrágom. Ekkor eszmélek fel, hogy már csak egy bugyiban fekszem előtte. Megremegve felhúzom lábaim és összezárom előtte combjaimat. Félmosolyt bujtat ismét elő, mire térdemnek nyomja telt ajkait.
- Nincs mitől félned, picilány...- tólja el egymástól lábaim, így felfedezi a már nedves nőiességemet textilen keresztül. Feljön hozzám, lassan csókolgatja nyakam. Picit megszívja. Közben megérzem ujjait és tenyerét simogatni belső combomat. Egyre gyengédebb érzés, végül eléri bugyim. Lassan simogatja, mire halk nyögésekkel ajándékozom hallójáratát.
- Oppah...-nyögök. Feltérdek, és lassan lehúzza rólam az utolsó darabot is, ami takar. Ledobja a földre.
- Oppa most viszonoz neked, pici...- simít rá. Forró keze szinte perzseli nagyajkaim. Fel-le mozgatja, majd elveszi, végig nyal ujjain és belé helyezi. Két ujját nem mozgatja. Tudja, hogy nekem most van először ilyen, így vár vele egy picit. Addig is megnyalja alsó ajkát. Óvatosan mozgatni kezdi. Felkarjára markolva zihálok. Pár perc elteltével lefekszik lábaim közé, és lassan végignyal rajta.
- Ah! Oppah...! - markolom meg egyik kezemmel tincseit, másikkal pedig az ágy támláját.
 Ő csak körbe-körbe, majd mélyen végül ujjaival is besegít. Nedvességem át veszi a hatalmat felettem.
- Jó érzés, igaz...? - beszél hozzám, aminek szellője kéjes élvezetet ad. Ujjaival ollózni kezd, majd kihúzza. Ekkor sodor még feljebb, és feljebb. Csípőm mozgásnak indul. Két erős kezével lefogja, közben nyelvével hüvelyemben nyit újabb kaput. Mélyre nyomja, majd kihúzza. Csiklómat szívja meg, mire kisebb sikoly tör ki belőlem. A pillangók fele szabadulást talál, ami élvezet formályában is előjön.
  Többet akarok Tőle. Érezni akarom Őt. Ahogy testünk összeforr. Felülök és gügyögni kezdek.
- Oppa...akarlak...- vörösödöm be. - É..é..én...
- Sh...-rakja számra mutató ujját. - Nem kell többet mondanod...- puszilja meg szám. - Ezt akartam hallanih...Mond ki még egyszer...- fektet vissza az ágyra.
- Akarlak! - erre szenvedélyesen megcsókol. Combjaimat simogatja. Majd férfiasságára fog párszor végig húzza merev tagját nedvességemen, és belém tólja. Hangosan felnyögök a fájdalmas érzéstől.
- Megőrülök, amilyen forró vagy...
- Hm..Oppah!
  Kicsit vár, had szokjam, majd lassan mozogni kezd. A fájó érzés miatt legördült szememből egy könycsepp, amit ő nagy, puha ajkait használva lecsókolja.
- Ígérem, mindjárt jobb lesz...- súgja.
  Felkarjára ismét rámarkolok, hátra feszítem fejem Jimin pedig nyakamra, majd kulccsontomra ad egy puszit. Gyengéden ráharap. Meglököm csípőmet jelezve, hogy készen állok. Picit gyorsít tempóján. Vállait markolom erősen, de tudom ebből csak annyit érez, hogy nyomom, és nem fáj neki. Még gyorsít, közben átölel. Úgy érzem, mintha ő is féltene. Egyre csak lök és lök a mennyország kapuja felé.
- Még! Mégh..! - könyörgöm neki, ami el is jut. Bal kezét lecsúsztatja , majd csiklómat kezdi izgatni. Körmeimmel végig karistolok hátán, mire felmordul és nyakamba harap erősen.
   Utolsó lökések érkeznek, mikor lassít, ezzel is mutatva, hogy szeretné, ha kiélveznénk az utolsó pillanatokat. Magamhoz szorosan ölelve, ajkainkat összenyomva erősen. Végül érzem, ahogy testemből az összes pillangó elszárnyal, közben egy hangos sikítással ajándékozom meg. Jimin mozog még bennem, majd kihúzódik és hasamra élvez. Férfiasan felmordul. Kidolgozott testét simítom meg. Mosolyog, majd hoz egy papírzsepit és letörli hasfalam. Lefekszik mellém és átölel. Egy pillanatra sem hagy egyedül, csak szorosan húz magához és simogat, hisz még mindig remegek. Ügyeskedve felveszi a paplant a földről, majd betarkar.
Istenem...el sem hiszem, hogy megtettük ezt...Félek mi lesz ez után...- gondolom magamban.

                                                                    *Következő fotózáson*
  Azaz este megváltoztatta az életemet. Igaz, azóta nem találkoztunk. Most viszont itt áll előttem, és éppen pózol. A pillangók újra életbe lépnek gyomromban, ahogy megpillantom őt, és elképzelem, amit velem művelt.
- Legalább ne nézd már ilyen feltűnően! - bök oldalba Suga.
  Végeznek a képekkel. Odamegy a menedzserükhöz, majd beszélgetni kezdenek. Nagyon fontos dologról lehet szó, ha a Hyung-juk az órájára mutat. Majd elküldi. Jimin mosolyogva meghajol. Felém jön. Próbálok nem odafigyelni, hisz báttyámat kell sminkelnem. Ő csak odahajol és súg valamit Hyung-jának. Kiegyenesedik, rám kacsint és elmegy.
- Yoon. Hívd ide a tanoncodat. Jiminnek megint fáj a dereka és szeretné, ha megmaszíroznád. - kuncog.
- Hogy mi?
- Hol van Min?
- Min! - hívom ide.
- Fejezd be kérlek a sminkemet. Yoonak, most a 2-es szertárban dolga van.
  Mosolyom szélesre húzódik, és már teszem is le kezemből a cuccokat.
- Köszönöm neked! - puszilom meg bátyám arcát.
- Jah...jól van, csak menj már!
  Igyekszem, szinte futva rohanok az előbb említett helyre, ahol Jimin támasztotta az ajtót. Megragadja kezem, belök, és magunkra zárja az ajtót.
- Kaptam 30 percet. - nyom neki a falnak. - Láttam ám, ahogy rám néztél már nedvesedtél.
- Fúh, de tévedsz! - zihálom, miközben ajkaimat tépi.
- Kanos vagyok! Kellesz nekem! - karolja át derekam.
- Oppah..- tolom el magamtól. - Még mielőtt megint elveszed az eszem...Szeretlek...
  Ekkor megáll nyakam harapdálásában és rám néz.
- Yoon...Picilány...a báttyád így is alig fogad vissza, mióta szexeltem veled.
- De én csak szerettem volna, ha tudod...Szeretlek Oppa...
- Én is, picilány...- csókol meg szenvedélyesen. Közben leveszi szemüvegem, a polcra rakja, és lekapja felsőmet, majd pólómat. - Sziasztok...- markol rá melleimre.
  Igen bolond, de én mindent megteszek, hogy boldog legyen. Nagy bolond, de boldog macim.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése