2016. június 13., hétfő

Jimin ,,Ahh, olyan szánalmas, hogy erre szorulok..."

                                 Park Jimin                                 
Ri Yoon Sun


  Este fáradtan és idegesen értem haza, hisz a főnököm megint engem cseszeget mindennel.
"Nem elég meleg a kávém! Haladhatna már a munkával! Készen van már?!" Istenem..Ki vagyok teljesen miatta.
  Minden nő megnyugszik, ha a párjával többször is lefekszik, de Jimin-nel mindig ellentétesen dolgozunk. Mikor ő itthon van, akkor én nem, és így van ez fordítva. Ha meg egyikünk sem, akkor csak fekszünk az ágyban és alszunk.
   Kimentem megfürdöttem, majd mikor visszaértem megnéztem az órát. 21:04. Jimin még egy óra múlva ér haza.
- Hm...15-20 perc elég lesz, szerintem. Ahh, olyan szánalmas, hogy erre szorulok...De muszáj megnyugodnom. 
  Feltérdeltem az ágyra, és...azt csináltam, amit párom is szokott velem. Igen...simogadtam magam. Rossz érzés, hogy ezt ilyen szánalmasan magamnak kell csinálnom, de olyan ideges vagyok jelen pillanatban, hogy felrobbanok.
  Lehunytam szemem, és elképzeltem, hogy Jimin csinálta.

- Khm...- hallottam meg a köhögést.
- Ah, a szentségit...- fordultam volna meg, mikor csípőmre fogott.
- Mi az Baby? Már hiányzik? 
- Ji..Jimin én...én csak...- dadogtam ujjammal még mindig magamban. - Mióta állsz te ott? 
- Csak egy pár perce. - húzta ki ujjaim, majd hozzányomta csípőjét fenekemnek. - De te már ezt művelted velem...- éreztem dudorát.
   Majd hitelen mélyen belém vési két vastag ujját. Felsikítva az örömtől tóltam hátrébb fenekem. Ő csak kuncogott, majd felhúzott, hogy levehesse rólam pólómat. Eldobta a szobába, majd derekamra csókolt.
- Ah...Csináld...csináldh...! - türelmetlenkedtem, mire kínzó lassúsággal mozogni kezdett hüvelyemben.  - Jimin! - szóltam rá.
- Nyugi kicsim...- kuncogott ismét. - Szeretnél még egy ujjat...? - csókolt fenekemre, közben harmadik ujjával simogatta kisajkamat.
- Ah...Jimin...
- Ezt vegyem igennek...? - azzal azt is belém nyomta és így tágtott tovább. Remegtem. Kezeim összeestek alattam, így én az ágyra estem. - Milyen kis nedves lettél, kicsim. 
- Csináld Jimin, csináldh! - nyögtem az ágytakaróba, mire eleget tett kérésemnek és levette először felsőjét, majd nadrágát. Párszor még hozzá dörzsölte nőiességemnek textilen keresztül férfiasságát, majd azt is levette és egy szempillantás alatt birtokba vette testem.
- Istenem, de szűk vagy...és forró...megőrjítesz...- kezdett mozogni. - Megőrjítesz baby... 
   Lenyomja csípőmet az ágyra, majd fölém mászik. Hátamon támaszkodva kezd el őrült ütemet pumpálni.
- Jimin-ah!!! - sikítottam nevét. Fenekem egyfolytában lüktet. Egyre hangosabban liheget, dörmögöt, nyögött, amitől hasam görcsbe szorult. Kihúzódott, majd újra vissza be. Végig karmolta hátam, fejem erre felkaptam.
  Istmét kihúzódott, és egyel feljebb, fenekembe élvezett.
- Ah! Yoonh...ah..- lihegett.  Meg sem bírtam hozdul. Szétfeszíette hátsóm, hogy váladéka bejusson, ami számára szexibb volt, mint bármi más. Lemászott rólam, mellém ült és lihegett. Az ágytakarót szorongatva próbálom lecsendesíteni fáradságon. Mikor sikerült, megpróbáltam felállni, ám Jimin kezei visszanyomtak az ágyra. Még jobban szétterpesztette lábaim, majd kifáradt csiklómat kezdte ismét izgatni. Amint nyelve hozzáért, érzékennyé vált, így elhúztam. Ismét próbálkozott, de nem sikerült. Ekkor derekamra rakta kezét, hogy ne bírjam felemelni, így zöldkaput hagyva nyelvének.
  Lassan körbe, majd finoman fel és le. Megőrültem már tőle, a játékától, de teljesen legyengített.
- Jiminh! Ké..kérlek, ah.... - nyögtem ismételten neki. Fenekembe markolt, majd szintén rápuszilt. Óvatosan beleharapott, majd szétfeszítette. - Jiminhh... - remegtem. Ahová előbb nedvét folyatta, lassan megnyalta. Majd benyomta nyelvét, végül kihúzta és ujjaival simogatta tovább. Ismét beleharapott fenekembe, amitől összerándultam.
- Tudom, hogy jól esik Baby... - mélyesztette ezúttal fogait combomba. - Tudod, te mióta várom...ezt a pillanatot...? - nyomta fel ujjait hülyembe. - Hm...olyan régen csináltuk már...el is felejtettem, milyen nedves tudsz lenni...
  Hirtelen átfordított hátamra, majd vállaimhoz térdelt. Férfiasságát számhoz vezette, én pedig nyelvemmel kényesztettem. Kezeim combjaira tettem és számba vettem.
- Hm...szopj baby...szopj ah...- vetette hátra fejét. Hajába dúrt, ami még szexibbé tette őt. Nyögései hangosabbak lettek. Szemembe nézett letörölte izzadságtól gyöngyöző homlokom, és fürtjeimmel kezdett játszani.
  Makkját szívogattam, nyalogattam, amitől jóleső nyögéseket hallatott, nekem pedig eszembe sem jutott abba hagyni.
- Szívd meg angyalkám...szívd meg ah..szh... - dúrt hajamba. Megtettem, amit kért.
  Felordított, mire megéreztem élvezetét számban. Kihúzta férfiasságát számból, majd felültetett, hisz öklendezni kezdtem.
- Nyeld le babyh... - utasított arcomat simogatva.  Lenyeltem édeskés nedvét. Végignyaltam számon, mire hátra akart fektetni, de nem engedtem neki. Helyette ő ült le helyemre. Térdelve megálltam combjai között, fejét pedig mellkasamnak szorítottam. Átölelte derekam, majd lesimított fenekemre és belemarkolt. Melleimmel finoman játszott.
- Heh...- kuncogtam. Majd hátra löktem a párnák közé. Felkarjai alá térdeltem. Érezte mit szeretnék, így csípőmet lejjebb nyomta. Rácsapott fenekemre, majd szintén megmarkolta. Végignyalt nőiességemen, ezzel megremegtettve engem. - Oppah... - jött ki halkan. Megszívta csiklóm, mire hátra rántottam csípőm. Ő visszahúzta és tartotta, közben nyelve megállás nélkül küzdött a már megkeményedett csiklómmal. Nagyajkaimat fájdalmasra harapdálta, kisajkaim már remegnek minden egyes érintésétől.
  Combjaimat kezdte simogatni, cirógatni ujjhegyeivel. Hüvelyembe dugta nyelvét. Hosszasan időzött ott, amit én csipőm mozgatásával ajándékoztam meg.
- Jimin-ah!! - ujjai felváltották nyelvét. Mellbimbóim már csak a látványtól keményedtek, ahogy szemeimbe nézve nyal élvezettel. Bal kezébe fogta bal mellem, majd óvatosan markolászni kezdte. Kezem rátettem övére, és élveztem, amit csinált. - Ahh eeezaaaz!!! - élveztem ajkai közé. Lejjebb másztam és férfiasságával simogatni kezdtem nedvességemet. Szinte egyszerre nyögtünk fel. Ki vagyunk éhezve már, ez kell nekünk.
- Nyomd be kicsim...! - mondta. Fentebb mászott, hogy hátát a falnak tudja támasztani. Megtettem, amit kért és magamba nyomtam. Megtámaszkodtam vállán, míg ő fenekemre fogott, és segített a mozgásban. - Ügyes kislány....- csókolta meg nyakam. - Mh... - dörmögött mély hangjával. Átöleltem nyakát, és hajlatába bújtam. Finom, bódító illatát szippantgadtam be orromon, miközben ő csípőmet emelgette. Tarkójára simítottam, majd átfordítottam fejét felém. Puszit nyomott bőrömre, majd megcsókolt. Szenvedélyes dukta át nyelvét megkeresve ezzel enyémet.
  Elérkezett az első hullám. Magam sem értem mi lett velem, csak hirtelen felegyenesedtem és erős, gyors tempóra váltottam. Szerelmem hangos nyögései, börünk csattanásai töltötték be a szoba csendjét.
  Átölelem barátom, ő pedig engem. Mellkasába bújtatom fejem. Ahogy elér a második egyben végső hullám szinte sikítok Jimin Oppa felkarjait markolászva. Ő hangosan felmordul, majd megérzem forró magját magamban. Szerelmem magához ölel, lassan lecsúsztatja felhúzott lábait, közben fejemet simogatja, hisz remegek. Óvatosan lecsúszott a párnákra, kihúzódott belőlem, és magán hagyott. Betakart minket, homlokomra nyomott egy puszi.
- Köszönöm...Oppah... - csókoltam meg az elhagyott erőm ellenre.
- Érted bármit baby...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése